Неділя, 19.11.2017, 10:06
Депомаранч
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Главная » 2009 » Серпень » 28 » Макроспецифіка політичної реклами на президентських виборах
Макроспецифіка політичної реклами на президентських виборах
20:16

Любі мєня как я тєбя

 

Убогість політичної реклами основних претендентів на президентську посаду вражає.
 
Литвин обіцяє всім годівницю, принаймні зробити всіх хоч би депутатами сільської ради.
 
Янукович говорить, як при ньому було прекрасно і що він всіх обіцяє нагодувати і життя буде прекрасне при мінімумі затрат і при мінімумі роботи.
 
Юля несамовито бореться з кризою і Ющенком.
 
Всі закликають до чогось ситого, теплого, спокійного. Тобто всі обіцяють царство Боже на землі. Вже завтра. Після того, як за їх проголосують.
 
І тільки Ющенко нічого не обіцяє, а їздить по областям, зустрічається з народом відкриває різні культурні, мистецькі заходи. Тобто він працює на вічність.
 

Цікаво, хто кого переможе?

 

 Юрій Долгорукий, "Єразія", Київ

 

Просмотров: 441 | Добавил: depomaranch | Рейтинг: 4.0/3 |
Всего комментариев: 1
1  
Звичайно, що Ющ! бо придуркам та юродивим щастить!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календарь новостей
«  Серпень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2017Конструктор сайтів - uCoz