Субота, 04.05.2024, 20:41
Депомаранч
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Мои статьи [46]
Главная » Статьи » Мои статьи

Російський політтехнолог обдурив прем`єра, щоб дискредитувати наївного урядовця

 «Американське сало»

«Група  (Матвеїчева- Д) запропонувала (на початку травня 2004 року - Д) цьому (Януковича - Д) штабу близько 50 різних проектів, пов'язаних з президентською кампанією. Проекти були різними: одні були направлені на зміну порядку денного виборів (тому що повістка «влада проти опозиції», яку нагрівали офіційні ЗМІ, працювала проти Януковича і на Ющенку), інші - на підвищення рейтингу Януковича, треті - на зниження рейтингу Ющенком і інш. Щоб читач міг судити про якість цих проектів, представимо тільки один з них, під назвою «Американське сало».

Отже, назва проекта : «Американське сало»

Цілі і завдання проекту. Викликати незадоволеність у населення України проникненням дешевих неякісних американських продуктів харчування, а ще ширше - взагалі незадоволеність Америкою і всім американським. Викликати у підприємців страх перед демпінговими цінами американців, зв'язати американську експансію в традиційні для України галузі з кандидатурою Ющенка. Викликати недовіру до Ющенка. Крім того, додатковий результат здійснення проекту - зниження ефективності реклами Ющенка і провокація комунікацій навколо невигідних Ющенком тим (американське минуле його дружини).

 

Короткий опис проекту. Якась фірма, бажано із Західної України, купує в Америці, можна навіть собі в збиток, величезну партію американської солонини і продає за викидними цінами. Солонина здається у всі оптові склади, розповсюджується по торгових мережах. Одночасно з дуже великою щільністю по всіх центральних телеканалах, по всіх газетах і журналах починається рекламна кампанія.

Ролик, наприклад, може бути такого типу: за столом типова українська сім'я, можна, щоб чоловік був трохи схожий на Ющенку. Дружина розбирає покупки, чоловік бере банку солонини і цікавиться, що це таке. Дружина з дурною усмішкою, на українській мове, починає пояснювати, що це «американське сало, що воно набагато смачніше, ніж наше українське, а найголовніше, в чотири рази дешевше». Дівчинка-підліток, що знаходиться поряд, тут же додає, що «американське сало дуже корисно, тому що в нім понижений вміст холестерину». Далі йде рекламний титр і слоган, в якому повинні бути обов'язково слова «американське сало».

 

Оскільки дане словосполучення є вірусом, воно миттєво розповсюдиться не тільки по всіх ЗМІ, але і виникне в анекдотах, у всіляких «народних логіках» (типу «треба ж, сало американське на Україну придумали везти! Скоро все буде американське, не треба нам цього!»). Тему можуть обіграти гумористи, Квнщики, естрадні співаки, тему можуть почати використовувати українські політики. Словосполучення стане метафорою американської експансії (типу «американське сало спробували - не сподобалося, проамериканського президента навіть пробувати не будемо!»).

Коли почнеться рекламна кампанія Ющенка, то перед кожним його телевізійним роликом або після кожного ролика, можна ставити ролик про американське сало. Те ж саме в газетах і журналах - модулі Ющенка і модулі про американське сало повинні поміщатися поряд. Можна самим робити провокації - розкидати газети Ющенко, в які будуть вкладені кольорові рекламки американського сала. Можна витягнути на екрани невдалого директора фірми, яка продає американське сало, і він скаже, що «всією своєю сім'єю голосує за Ющенком і що на західній Україні американське сало непогано купують, і що він особисто планує завезти американські вареники, галушки і буряки, американський борщ в банках після того, як Ющенко стане президентом».

 

Можна проводити промо-акции нового продукту, наприклад, мерчендайзери можуть стояти в магазинах і пропонувати спробувати всім відвідувачам новий продукт. Організатори оголошують: хто придумає кращий слоган для рекламної кампанії Ющенка, тому вручається ящик американського сала. Одним словом, тема бездонна, можна придумати дуже багато акцій, скарг, позовів до судів, звернень в комітети із захисту прав споживачів (наприклад, з приводу того, що в американському салі виявлений американський тарган). Приводи можна знаходити щодня протягом всієї кампанії, так що за три місяці виникне огида до всього американського і проамериканського.

Передбачуваний ефект. Словосполучення «американське сало» є вірусом за рахунок парадоксальності термінів. Вірус, навіть якщо він викликає неприйняття, - навіть більшою мірою, якщо викликає неприйняття, - провокує комунікацію і розповсюджується. Сало у всьому світі неофіційний символ України. Підсвідома логіка, яку ми закладаємо у вірус: «як неможливе «американське сало», така неможлива і «американська Україна». Якщо проект вдасться реалізувати в повному об'ємі в рамках загальнонаціонального масштабу, то у Ющенка просто не залишиться шансів на перемогу.

Терміни проекту. Починати здійснення потрібно якомога раніше, тому що від цього залежить ефект. Вести проект до самого кінця виборів, до тих пір, поки Ющенко представляє хоч якусь силу.

 

Юридичне забезпечення проекту.

1. Потрібна юридична особа на Західній Україні.

2. Безперешкодне проходження всіх митних і інших процедур і бар'єрів, пов'язане із закупівлею в Америці і реалізацією в Україні потрібного нам продукту.

3. Забезпечення кращих рекламних площ у всіх ЗМІ по низьких цінах.

4. Поточний юридичний супровід, пов'язаний з можливими акціями з комітетами із захисту прав споживачів, з судами і так далі

Кадрове забезпечення, штатний розклад і структура. Керівник проекту - 1 чол.; комерційна фірма з повним штатним персоналом не менше 10 чол.; рекламна служба - 5 чол.; залежно від акцій з використанням даного проекту можуть притягуватися додаткові люди, наприклад, на розкидування агитматеріалів від імені Ющенка.

Матеріально-технічне забезпечення проекту. Потрібні витрати на реєстрацію фірми, поповнення її рахунків; закупівля і транспортування продукту з Америки в об'ємах, істотних для ринку України; засоби на рекламну кампанію у всіх ЗМІ України; засоби на промо-акции, додаткові акції. Акцію має сенс починати, якщо на неї буде виділено не менше 3 мільйонів доларів, інакше вона може залишитися непоміченою.

Механізми контролю і звітності. Бухгалтерська звітність фірми, яка займається продажами сала. Кошториси на кожен промо-мероприятие. Фіксований соціологами і фокус-группамі зростання недовіри до всього американського. Падіння рейтингу Ющенком. Поява неконтрольованих нами спонтанних публікацій на тему американського сала (індекс цитування).

 

Відповідь штабу Януковича

Як було сказано вище, таких проектів було представлено штук 50. Одні навіть більш креатівниє, ніж цей, інші нудніші. Не реалізований був жоден.
 
 
Категория: Мои статьи | Добавил: depomaranch (05.03.2009)
Просмотров: 825 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz