Москва полює на Поживанова
Україна закриває кордони, щоб убезпечитися від продовження спецпропагандистької операції «Американське сало». Вчора було оголошено про початок антидемпінгового розслідування відносно імпорту американської і Бразільської курятини. Його ініціювали найбільші українські компанії-виробники, які терплять збитки від дешевшої імпортної продукції. У разі введення антидемпінгових мит вони зможуть підвищити ціни на 2-3 грн/кг, відзначають експерти.
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (МКМТ) почала антидемпінгове розслідування відносно імпорту із США і Бразилії до України "половин і чвертей курнув, а також курячих ніжок і їх частин", повідомив «Комерсант-Україна».
У 2007 році порівняно з 2005 роком обсяг імпорту цієї продукції із США виріс на 75,16%, з Бразилії - на 637,35%". Це привело до скорочення рентабельності компаній, що ініціювали розслідування, - "Миронівського хлібопродукту", "Рубай Розу Агрікол" і птахокомбіната "Дніпровський"
Найбільші птаховиробники представлені у Верховній раді України у фракції БЮТ.
Ввезення великих обсягів імпортного глибокозамороженого курячого м`яса відбувалося за сценарієм спецпропагандистької операції з дискредитації Віктора Ющенка «Американське сало», скандальні подробиці якої потрапили у пресу у листопаді минулого року. Керівництво спецоперацією здійснював колишній керівник держрезерву Михайло Поживанов. Сценарій спецоперації розробив московський політтехнолог Олег Матвеічев.
|